.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولین به دقت بخوانند و ببینند ؛
کم جمعیت ترین اما باشکوهترین راهپیمایی ۲۲ بهمن۹۰
اهالی روستای کوچک و چند ده خانواری " ارا " که ازدرآخرین حاشیه های مرزی بین استانی (مازندران - سمنان ) محسوب می شود بدور از چشم دوربین ها ی داخلی و خارجی و فقط به عشق ولایت و وطن دوستی در زیر برف و بوران زمستانی ، راهپیمائی باشکوهی را برگزار کردند .
کم جمعیت ترین اما باشکوهترین راهپیمایی ۲۲ بهمن۹۰

شمال نیوز :راهپیمائی روز 22 بهمن در پایتخت و همه شهرهای بزرگ کوچک ایران با حضور پر شور و وصف ناشدنی مردم برگزار شد و دررسانه های دنیا بازتاب وسیعی داشت اما در میان همه راهپیمائی های انجام شده ، اما این همه عظمت و شکوه حضور عاشقانه مردم نبود که به نمایش درآمد و دوربین های داخلی و خارجی نتوانستند همه ان را به تصویر بکشند .

 اهالی روستای کوچک و چند ده خانواری " ارا " که ازدرآخرین حاشیه های مرزی بین استانی (مازندران - سمنان ) محسوب می شود بدور از چشم دوربین ها ی داخلی و خارجی و فقط به عشق ولایت و وطن دوستی در زیر برف و بوران زمستانی ، راهپیمائی باشکوهی را برگزار کردند .

مردم این روستا ، اگر چه کم جمعیت ترین راهپیمائی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر پا کردند اما بی تردید یکی از صحنه های غرور آفرین را رقم زدند که نشان ازحضورخودجوش مردمی در جشن های پیورزی انقلاب در اقصی نقاط ایران دارد .

بی تردید پرجمعیت ترین راهپیمائی در تهران و با حضور میلیونی مردم پایتخت برگزار شد وکم جمعیت ترین آن نیز در روستای ارای مازندران بوده است اما وجه مشترک هردوی آن شکوه و عظمت این راهپیمائی دشمن شکن بوده است .

لزوم توجه بیشتر مسئولان مازندران

متاسفانه مسئولین استان مازندران توجه ای به این روستا نداشته و" ارا" با مردمانی صبور و عاشق نظام و انقلاب از محرومیت زیادی رنج می برد .

مشکلات آب آشامیدنی ، راه روستایی ، بهداشت و دپوی زباله های شهرساری در نزدیکی این روستا را می توان از مهمترین مشکلات مردم " ارا " دانست که متاسفانه تاکنون مورد بی توجهی مسئولان استان مازندران قرار گرفت .

اهالی روستای عالم پرورو شهید پرور ارا با وجود مشکلات ذکر شده اما همیشه پشتیبان نظام ، انقلاب و ولایت بوده و در همه صحنه های حساس با حضور حماسی خود به میدان دفاع از انقلاب آمده اند .

تصاویری که مشاهده می کنید "راهپیمائی مردم روستای ارا " در روز 22 بهمن امسال می باشد .

 

تصاویر : ارا نیوز




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م.مهدوي 30 بهمن 1390
درود بر شهيد زنده اراء افتخار مازندران مهندس موسي حسني كه الحق سربازي . شايسته براي ايران اسلامي ومقام معظم رهبري حفظه اله است اميد است درتمامي مراحل زندگي سلامت . موفق وپيروز باشد انشاءالله
محمد 30 بهمن 1390
چشم دشمنان داخلي و خارجي كور. دم اين ملت گرم
جواد 30 بهمن 1390
به ایرانی و مازندرانی بودنم افتخار میکنم
حسين 30 بهمن 1390
سلام
دستمريزاد.احسنت
چناري 30 بهمن 1390
قابل توجه مسئولين محترم . وفاداري ملت را بينند در بدترين شرايط . درس عبرت بگيرند
نا شناس 30 بهمن 1390
عالی بود، موفق باشید.
javad mahdavi 30 بهمن 1390
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم
درود خدا بر اين غيور مردان وشيرزنان نظام جمهوري اسلامي ايران. اجركم عندالله. اين حركتهاي در ظاهر كوچك اما عظيم نابودكننده ي نظامهاي سلطه ي جهان خواهد بود . انشاء الله
نا شناس 30 بهمن 1390
سلام بنده یک بابلی هستم از 15 سال پیش که به اقتضای شغلی به ان روستا سرکشی میکردم آنها را افرادی سالم ؛ متدین ؛ دیندار و مطیع ولایت و پاسدار ارزشهای نظام دیدم خداوند به آنها سلامتی ؛ عزت و خیر عنایت فرماید و بهتر است مسئولین بیشتر به فکر آنها باشند تا صندلی خود .
غلامرضا خلیلی 30 بهمن 1390
اینجانب در سالهال اول خدمتم افتخار خدمتگذاری به مردمان دیندار و ولایی این روستا را داشتم آنها مردمانی سخت کوش و متدین و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود از مسئولین نظام درخواست می شود توجه بیشتری به این روستا داشته باشند
موسوی 30 بهمن 1390
روستای ارا یکی از 95 روستا و آبادی منطقه محروم و آسیب پذیر چهاردانگه ساری می باشد که مردمانش با تمامی سادگی و بی آلایشی شان همیشه در صحنه حضور داشتند. درود بر تمامی اهالی محترم منطقه چهاردانگه.
موسوی- روستای چالو
نا شناس 30 بهمن 1390
احساس غرور كردم . واقعا" جاي تقدير و تشكر دارد. باور بفرمائيدوقتي اين عكسها راديدم شكوه اين راهپيمائي 22 بهمن اين روستاي ده خانواري به اندازه شكوه راهپيمائيهاي شهرهاي ديگر بود... چشم دشمنان اين انقلاب و مملكت كور بشه ... ملت ايران يعني همين .... چه روستا ، چه شهر ، چه پايتخت ، همه آحاد ملت ، انقلاب اسلامي و ولي فقيه شان را دوست دارندو تا آرخرين قطره خونشان از انقلاب و آرمانهاي امام (ره) و شهداء و رهبري گرانقدر و عظيم الشان دفاع خواهندكرد. سلام و دورد خداوند بر همه ملت پاك و غيور و دلاور ايران اسلامي....اجركم عندالله.
نا شناس 30 بهمن 1390
درود بر شما بزرگواران. ما شرمنده شدیم شما با قلب پاکتان نشان دادید که این سرزمین را بخاطر خودش دوست دارید نه بخاطر منافعی که برای شما خواهد داشت . امیدوارم کسانیکه حق شما را نادیده گرفته و به پشتوانه امثال شماها به قدرت رسیده و شما را بدست فراموشی سپرده اند به سزای عملشان برسند. درود بر سرزمین ارا با مردم غیورش
نا شناس 30 بهمن 1390
این مردم لایق مسئولین شایسته و موجه هستند به دور از مدارک تقلبی و رانت بازی و جناح و حزب و دسته و گروه
ارائی 1 اسفند 1390
سلام و درود خدا بر عزم راسخ این مردم
مردمی که کوتاهی ها ی مسئولین آنها را از انقلاب و نظام و رهبری دور نمی کند.
میرعمادی/اراء
اسماعیل خلیلی مسکوپایی 1 اسفند 1390
لطفا مسئولین توجه فرمایند این مردم سزاوار زندگی خوبند به انها توجه شود
علی 2 اسفند 1390
چهاردانگه همیشه پیش قدم در تمام عرصه ها بودفقط کیاسر ابروی این منطقه را برده . درود بر چهاردانگه عزیز و شهدای ان درود بر مقام معظم رهبری چشم و چراغ ما
محمود هدایتی از سوادکوه 2 اسفند 1390
با سلام وخسته نباشی به هم وطنان وهم استانیهایم خدا به شما توفیق بده راه پیمایی شما با شکوه تر از هر راهپیمایی هست بنده با دیدن این تصاویر به ایرانی بودن م افتخار میکنم از دست اندر کاران میخوام عکس این عظمت انقلاب رو باید در رسانه ملی پخش شود تا امریکا و غرب و اسراییل بدانند با کی طرف هستن ایولا به غیرتتون
محمدخسروی 2 ارديبهشت 1391
کور شوند مسئولینی که این صحنه ها را ببنند و به یاری این بزرگ مردان نرسند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.